Kako se glasaju životinje : interaktivna slikovnica-bojanka / idejno rješenje i obrada Mirjana Martan
Kako se glasaju životinje : interaktivna slikovnica-bojanka / idejno rješenje i obrada Mirjana Martan
Ostali autori
Martan, Mirjana [programer]
Nakladnik
Materijalni opis
1 optički disk (CD-ROM) : sa zvukom, u bojama ; 12 cm
Zahtjevi sustava
Pentium III; 256 MB RAM; Windows 2000, ME, XP, Vista, Windows 7.
Napomena o izvoru naslova
Stv. nasl. s nasl. zaslona.
Kratki sadržaj
Računale edukativne igre za upoznavanje domaćih i divljih životinja, razvoj zapažanja i memorije.
Napomena
Za uzrast od 3 god.
Klasifikacijska oznaka
795(0.034)E Elektroničke igre. Računalne igre. Edukativne igre. Strojno čitljivi dokumenti
 
795(0.034)E.P Elektroničke igre. Računalne igre. Edukativne igre za predškolski uzrast. Strojno čitljivi dokumenti
 
373.2(0.034) Predškolski odgoj i obrazovanje. Strojno čitljivi dokumenti
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-7639-09-9
Građa
Elektronička građaelektronička građa

KAKO se glasaju životinje[Elektronička građa] : interaktivna slikovnica-bojanka / idejno rješenje i obrada Mirjana Martan. - Varaždin : Artmedia, multimedija i izdavaštvo, 2011. - 1 optički disk (CD-ROM) : sa zvukom, u bojama ; 12 cm
Stv. nasl. s nasl. zaslona. - Računale edukativne igre za upoznavanje domaćih i divljih životinja, razvoj zapažanja i memorije. - Za uzrast od 3 god. - Pentium III; 256 MB RAM; Windows 2000, ME, XP, Vista, Windows 7.
ISBN 978-953-7639-09-9


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.