Od monarhijske reklame do queer lingvistike : semiološki i jezikoslovni ogledi / Mislava Bertoša
Od monarhijske reklame do queer lingvistike : semiološki i jezikoslovni ogledi / Mislava Bertoša
Autor Bertoša, Mislava
Nakladnik Zagreb : Izdanja Antibarbarus , 2014
Materijalni opis 203 str. : ilustr. ; 20 cm
Napomena Bilješka o autorici: str. 203.
Bibliografija: str. 185-200.
Predmetna odrednica jezik - sociolingvističko gledište
reklame - povijest - Istra
reklame - semiotičko gledište
rodni identitet - jezik
feminizam : lingvistika
sociolingvistika - bibliografije
Klasifikacijska oznaka 81'22 Opća teorija znakova u odnosu na lingvistiku. Semiologija. Semiotika
316.75 Normativni i vrijednosni aspekti kulture. Ideologija
Anotacija Autorica istražuje proizvode i učinke ljudskih jezičnih i općenito znakovnih praksi, te u šest eseja analizira različite pristupe unutar sociosemiotičkog područja, reklame unutar turističkog diskursa, ispituje odnose između materinjega jezika i nacionalnih identiteta u višejezičnom i multikulturnom kontekstu suvremene Istre, analizira novinske reklame pulskih novina iz razdoblja 2. polovice 19. stoljeća do raspada Austro-Ugarske Monarhije, te donosi neka razmatranja o feministikoj i queer lingvistici s obzirom na odnos jezika i spolnosti kao identiteta, odnose jezika i spolnosti kao žudnje, te odnos jezika i spolnosti kao stila.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 9789532491333
Građa Knjigaknjiga

BERTOŠA, Mislava
Od monarhijske reklame do queer lingvistike : semiološki i jezikoslovni ogledi / Mislava Bertoša. - Zagreb : Izdanja Antibarbarus, 2014. - 203 str. : ilustr. ; 20 cm
Bilješka o autorici: str. 203. - Bibliografija: str. 185-200.
ISBN 9789532491333


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti