Marketing malih i srednjih poduzeća : marketinški savjetnik za poduzetnike i menadžere / Nataša Renko, Ružica Brečić
Marketing malih i srednjih poduzeća : marketinški savjetnik za poduzetnike i menadžere / Nataša Renko, Ružica Brečić
Autor
Renko, Nataša
Ostali autori
Nakladnik
Zagreb : Školska knjiga, 2016
Materijalni opis
XIV, 325 str. : ilustr. ; 26 cm
Nakladnički niz
Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu
Napomena
O autoricama: str. 325.
 
Bibliografija: str. 306-316.
 
Kazala.
Klasifikacijska oznaka
339.138 Marketing
 
334.71 Trgovački, industrijski sustavi
Anotacija
Sveučilišni udžbenik koji pruža specifična znanja iz marketinga koja se mogu primjenjivati u poslovnoj praksi malog i srednjeg poduzetništva. Knjiga je podijeljena na dvanaest poglavlja koja obuhvaćaju teme: ključne uloge marketinga, načina pokretanja poslovanja, vrste poslovanja, marketinškog umrežavanja, stvaranja povoljnih tržišnih prilika i analize problema u poslovanju, segmentacije i definiranje ciljanog tržišta, prilagođavanja proizvoda i određivanja cijena, izbora kanala distribucije i promocijskih aktivnosti, strategije pozicioniranja i izgradnje marke, globalne orijentacija te marketinškog plana. Ovo je izmijenjeno i dopunjeno izdanje udžbenika iz 2010. godine.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-0-30283-9
Građa
Knjigaknjiga

RENKO, Nataša
Marketing malih i srednjih poduzeća : marketinški savjetnik za poduzetnike i menadžere / Nataša Renko, Ružica Brečić. - Zagreb : Školska knjiga, 2016. - XIV, 325 str. : ilustr. ; 26 cm. - (Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu)
O autoricama: str. 325. - Bibliografija: str. 306-316. - Kazala.
ISBN 978-953-0-30283-9


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.